pondělí 14. srpna 2017

Magie spojuje: Konkláve a muffiny

Ještě žiju, ale překládám jak ďas, proto nebyl čas přidávat jakékoliv překlady snippetů nebo novinky. Pro fanoušky Kate bude určitě dobrá zpráva, že na devítce se pilně pracuje. Pro zpříjemnění pondělí tady máte menší nespoileroidní úryvek. Dávejte ale pozor, vyvolává neodolatelnou chuť na sladké! :)

Zdroj obrázku: ZDE


Curran se posadil vedle Mahona. Já si zabrala židli mezi ním a Desandrou, a naklonila se dopředu, abych viděla i Rafaela. „Kde je Andrea?“

„V Pevnosti,“ odpověděl. „Doolittle na ni chce dohlédnout.“

„Je všechno v pořádku?“ Každým dnem by měla porodit.

„Všechno je v pohodě,“ řekl Rafael. „Doolittle si jen dělá starosti jako vždycky.“

A mág léčitel Smečky byl nejspíš jediný, kdo dokázal Andreu donutit, aby ho poslechla.

„Mladej.“ Mahon položil dlaň Curranovi na rameno. Ve tváři celý zářil. Curran mu úsměv oplatil. Za to mi ta Konkláve skoro stála.

„Starej,“ odpověděl Curran.

„Vypadáš štíhlejší. Hubneš kvůli svatbě? Nebo tě dost nekrmí?“

„Sní, co si zabije,“ odpověděla jsem. „Nemůžu za to, že je mizerný lovec.“

Mahon se uchechtl.

„Měl jsem napilno,“ řekl Curran. „Cech zabere spoustu práce. Mimo Pevnost nejsou jen hody a medové muffiny. Měl bys to někdy zkusit. Roste ti břicho a zima přijde až za dalšího půl roku.“

„Ach ano.“ Mahon se otočil, chvíli prohrabával tašku, kterou pověsil na židli, a nakonec odtamtud vytáhl velkou obdélníkovou plastovou dózu.

„Marta vám tady něco posílá, když se už skoro neukazujete v domě.“

Curran odklopil víko. Šest dokonalých, zlatavých muffinů. Kolem stolu zavoněl med a vanilka. Desandra ožila jako vlk v zimě, který poblíž zaslechl králíka.

Curran jeden z muffinů vzal, předal mi ho, a zakousl se do druhého.

„Byli jsme u vás minulý týden.“

„Kvůli klanovým záležitostem. To se nepočítá.“

Zakousla jsem se do muffinu, a na těch pět vteřin, kdy jsem ho žvýkala, jsem se ocitla v nebi.

Žádné komentáře: