neděle 12. února 2017

Snippet z 9. Kate: Oznámení

Jak už zmiňoval Fantom print na své facebookové stránce, mám poněkud napilno s velkými životními změnami. Jedna z nich, která mi od podzimku do začátku února „požrala“ nejvíce času, je už naštěstí za mnou: státnice z Překladatelství anglického jazyka. Takže pokud se podaří úspěšně překonat i ty další, můžete se těšit, že to tady snad postupně o něco více ožije.

Jinak bych se ráda omluvila za mírné technické potíže... při upravování nastavení blogu zmizelo pár komentářů u posledního příspěvku... takže pokud blogger zhltl zrovna ten Váš, velmi se omlouvám!

Pod čarou najdete úryvek z deváté Kate...


„Vyzvednu tě zítra u tebe doma.“ Do hlasu se mu vrátila trocha obvyklé mrzutosti. „V devět. Obuj si pořádné boty a vezmi si s sebou meč.“

„Meč si s sebou beru vždycky.“

Julie přinesla dovnitř štos pošty a položila přede mě bílou obálku.

„Fajn. Přinesu postroj.“

„Na co postroj?“

„Na koho. Pro tebe. Bude jednodušší tě tak nést.“

Povzdechla jsem si. „To poletíme?“

„Já poletím. A když budeš mít štěstí, tak tě neupustím.“

„Jestli mě upustíš, budu zatraceně naštvaná.“

„Pokusím se na to myslet.“

Zavěsila jsem a otevřela obálku. Uvnitř byla kartička z tuhého papíru, posázená růžemi, a na ní stálo psacím písmem se skandálním množstvím kudrlinek:


„Co to je?“

„To je pozvánka na svatbu,“ pověděla mi Julie.

„Já si žádné neobjednala.“

Jen se na mě uculila. „Roman.“

Ech. No jasně. Zamávala jsem na ni obálkou. „Vždyť na sobě má kytičky.“

„To jsi chtěla krev, špínu, meče a useknuté hlavy?“ zeptala se.

Chytračka jedna.


Grafika z Kateina oznámení převzata odsud. Mimochodem, oznámení je pouze ilustrační, a v knize s velkou pravděpodobností nebude... takže jeho podoba bude ponechána Vaší představivosti. :) 
Obrázek druhého oznámení převzat z webu: http://www.tiskoznameni.cz

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Velká gratulace ke státnici. Kate č. 9 mám již přečtenou a moc se opět těším na Váš překlad.

Anonymní řekl(a)...

Ďakujem za preklad a teším sa na celú knihu :D a gratulujem :D