pátek 11. října 2013

Ilona Andrews - Snippet z Magic Breaks - Kate vs. ?

Páni, počítadlo se přehouplo přes 1500 návštěv. Moc děkuji. Jako výraz díků je pod čarou překlad kratšího snippetu z Magic Breaks.

Pokud půjde vše, jak má, od listopadu by se zde měly objevovat aktualizace pravidelněji... jednou za čtrnáct dní, možná i každý týden. Držte palce.


„Dříve nebo později to nevydržíš.“
„Klidně v to dál doufej.“
„Jsi bojovník. Voron tě na ten okraj propasti stavěl znovu a znovu, dokud v tobě nezakořenila neotřesitelná touha po životě.  Uděláš cokoliv, jen abys přežila. A já jsem tvá jediná šance, jak se dostat ven. Nejdřív budeš vzdorovat, ale s každou uplynulou hodinu se ti má nabídka bude zdát lákavější a lákavější.  Přesvědčíš sama sebe, že vlastní smrtí ničeho nedosáhneš, a pokud už máš umřít, ať to stojí za to. Namluvíš si, že přijímáš mou nabídku jen proto, abys mi mohla vrazit ten [...] meč do hrudi a cítila, jak mi projde srdcem. I kdybys potom zemřela, samotný fakt, že dodýchám i já, dá tvé smrti alespoň nějaký smysl. Takže mě k sobě zavoláš. A pokusíš se mě zabít. Až na to, že už jsi tři dny nejedla a tvé tělo...“ Naklonil hlavu. „Tvé tělo pálí kalorie stejně rychle jako oheň stravuje benzín. Docházejí ti rezervy. Mohl bych tě porazit jednou ranou.“
„Roztomilá historka.“
Poklepal si na nahou hruď  nad svým srdcem. „Tohle je to místo.  Zkus to, Kate. Uvidíme, co se stane...“

A spekulace o totožnosti neznámého mohou začít...

2 komentáře:

Denda řekl(a)...

Otcovská promluva do duše?

Denda řekl(a)...

Ne, beru zpět, bude to Hugh...