úterý 25. června 2013

Snippet z twitteru (update)

Ilona k oslavě 10 000 followerů na Twitteru před nedávnem zveřejnila kratičký snippet ze sedmé knihy Kate Daniels, kterou zrovna píše. Nejsem si jistá, nakolik se dá brát jako spoileroidní (pro ty, kdo nečetli Magic Dreams, bude spoileroidní asi o trochu víc...), každopádně vy, kdož máte dost odvahy...

Změna: Ilona dnes snippet v upravené podobě nahodila i na stránky. Pod čarou jsou uvedeny obě verze.


„Jak to zabili?“ zeptal se Jim.
„Poslali ven křesťanskou pannu, ta monstrum svázala svými vlasy a odvedla do města, kde ho jeho obyvatelé ubili k smrti.“
Prostřední příšera vycenila zuby. Zahnuté, ostré a silné.
„Rychle, Jime, teď máš šanci se předvést,“ poznamenala jsem.
Jim mě zpražil pohledem.
„Robert je ženatý, já jsem ve vážném vztahu. Ty jsi ta nejbližší alternativa k panně, kterou máme.“
Robert se zasmál.
„Ty chceš umřít,“ odtušil Jim.
„No, jestli se nešetříš pro svatební noc, tak jsem se holt zmýlil.“

Starší verze tady:

„Jak to zabili?“ zeptal se Jim.
„Poslali ven křesťanskou pannu, ta monstrum svázala svými vlasy a odvedla do města, kde ho vesničané ubili k smrti.“
„No nekecej,“ utrousila D******.
Prostřední příšera vycenila zuby. Zahnuté, ostré a silné.
„Rychle, Jime, teď máš šanci se předvést,“ poznamenala jsem.
Jim mě zpražil pohledem.
„D****** je matka, Robert ženatý a já jsem zadaný. Ty jsi ta nejbližší alternativa k panně, kterou máme.“


pozn. neberte ji příliš vážně, ale zasmála jsem se při Ilonině doprovodné poznámce: „Kdo ví, možná, že se Jim šetří až na svatební noc.“ Co myslíte vy?

Žádné komentáře: