úterý 28. května 2013

Z Curranova twitteru: Wilsonova budova

Nejnovější záležitost z oficiálních stránek. Další legrácka ze série „Co kdyby v Atlantě po Změně měli twitter.“


Rafael (soukromě) ke Curranovi: Jsi tady?
Curran: Ano.
Rafael: Jsem na dražbě nemovitostí. Úchyl je tady taky. Snaží se odkoupit Wilsonovu budovu.
Curran: Jaká je počáteční částka?
Rafael: Šest set tisíc.
Curran: Přihodíme taky, zkusíme ho předehnat.
Rafael: Rozumím.
Curran: Co je sakra Wilsonova budova?
Rafael: Vůbec netuším.
Curran (soukromě) k Jimovi: Proč by chtěl Saiman koupit Wilsonovu budovu?
Jim ke Curranovi: Také Vás zdravím, Vaše Veličenstvo.
Curran: Nemůžeš mi kruci prostě odpovědět?
Jim ke Curranovi: Podívám se na to.
Rafael: Sedm set.
Curran: Přihazuje?
Rafael: Jo, přihazuje.
Curran: Pokračuj.
Kate ke Curranovi: Kde jsi?  Myslela jsem, že máme rande v tělocvičně.
Curran: Něco mi do toho přišlo.
Kate: Vážně?
Curran: Hned tam budu.  Dej mi deset minut.
Rafael: Devět set.
Curran: Nepřestávej přihazovat.
Kate: Co máš za lubem?
Curran: Nic.
Kate: To zní podezřele.
Curran: Jak můžeš přes Twitter odhadnout, že to tak zní?
Kate: Jdu do našich pokojů.
Rafael: Jeden milion. Currane, to je spousta peněz...
Rafael: Currane?
Curran: Pardon, musel jsem se přesunout do koupelny. Nepřestávej přihazovat.
Curran k Jimovi: Tak co?
Jim: Pracuju na tom.
Rafael: 1 200 000$ <== Nuly. Je jich tam spousta.
Curran k Jimovi: Nepřestávej přihazovat.
Curran k Rafaelovi: Doufám, že to bude ještě dneska.
Rafael: To nechápu.
Jim: Přihazovat co?
Kate: Vím, že jsi v koupelně. V mezeře pod dveřmi vidím tvůj stín.
Curran ke Kate: Trénovaný detektiv, nj.
Kate: Je všechno v pořádku?
Rafael: 1 400 000$ Do prdele, nejsem si jistý, jestli to zvládneme zaplatit.
Curran: Nepřestávej přihazovat.
Curran k Jimovi: CO JE WILSONOVA BUDOVA?
Jim: Tady má někdo krátkou trpělivost.
Rafael: 1 600 000$. Currane, Currane, to je špatné, hodně špatné
Kate: Slyším, jak tam datluješ na telefonu.
Curran: Ne, neslyšíš.
Jim: Saiman ji chce, protože je hned vedle Red Roomu, ilegálního kasina.
Rafael: 1 750 000$ Otče náš, jenž jsi na nebesích...
Jim: Minulý měsíc to tam hurikán srovnal se zemí.
Rafael: Posvěcej jméno tvé...
Jim: Wilson je jediné místo v okruhu pěti mil, které je dostatečně neporušené, aby se tam dal postavit hotel.
Curran k Rafaelovi: Vzdej to. Odejdi odtamtud.
Rafael: Bože. Bože můj.
Curran k Rafaelovi: Koupil ji?
Rafael: Dostal ji za 1 800 000$. Je trochu zelený ve tváři.
Curran k Jimovi: Právě jsem Saimana donutil koupit budovu o hodnotě 600 000$ za 1 800 000$.
Jim: Kámo, s tebou není něco v pořádku.
Curran ke Kate: Ahoj, zlato. Tak co ta rozcvička?
Kate: Víš, namísto tweetování bys prostě mohl otevřít dveře.

zdroj: oficiální stránky

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Pání..., to jsem se zasmála... Nejlepší. Moc děkuju za překlad. A to není první scénka z Twitteru, že jo? Myslím, že už jsem jednu četla.

Havrabel řekl(a)...

Rádo se stalo, a ne, není to první "cvrlikání" :) Podobný tweetovaný záznam byl už k začátku Magie zabíjí... časem sem přibude taky - ale tohle byla zrovna čerstvá novinka - takový "úplatek" za hlasování fanoušků pro Currana při Alpha showdown (chudák to o lví chlup projel...). Jelikož je to relativně kratičké, tak jsem se rozhodla utrhnout od učení a přeložit to. :)

Anonymní řekl(a)...

Moc děkuju za překlad, přesně tohle potřebuju k tomu, abych to do července přežila :D :) Nemůžu se šestky dočkat víc a víc... A jejich twittery miluju, je to hrozná sranda. Tenhle je nejlepší :D
Terka