středa 22. května 2013

Ilona Andrews - Snippet k Magic Rises - Na lodi


Kate a Curran a trocha toho laškování při plavbě... kamsi. Kam, to se bohužel v anglicky mluvících zemích dozví až 30. července, kdy by měl konečně vyjít originál Magic Rises.

Převzato z oficiálního fóra ze sekce "Magic Rises support group".

(pozn. pozor, spoilery!)



Posnídali jsme a pak jsem se vytratila z lodní jídelny a vyšplhala na palubu. Moře bylo dokonale klidné, připomínalo nekonečný průsvitný křišťál, vybroušený do sametové hladkosti. Loď klouzala nad bezednými modrými hlubinami, magické motory ji poháněly kupředu téměř bezhlučně. Oceán i obloha jako by nebraly konce.

Několik dlouhých minut jsem pozorovala moře a pak se rozhodla prozkoumat palubu. Na zádi jsem našla obrovské prázdné prostranství označené písmenem H. Přistávací plochu pro helikoptéry. Žádný vrtulník v dohledu, takže jsem vkráčela na plošinu. Tolik báječně volného místa. Po spaní na podlaze jsem se necítila úplně ve své kůži. Trocha námahy mi udělá dobře.

Protáhla jsem se, otočila a kopla do vzduchu. A ještě jednou. Přešla jsem do rychlé kombinace úderů, vyskočila a neviditelného protivníka zasáhla chodidlem do brady.

„Paráda,“ poznamenal Curran za mnou.

Nadskočila jsem leknutím dobrých třicet centimetrů, ale podařilo se mi dopadnout na zem s relativní důstojností. Zase se mu podařilo ke mně nepozorovaně přiblížit. Čas zachovat si tvář. „Meh, ale kdepak paráda. Tohle by ho jen trochu odhodilo nazad.“

„Nemluvil jsem o tom kopu, zlato.“

Ach... aha.

„Jak milé, Vaše Chlupatosti.“ Couvla jsem pár kroků dozadu a rozpřáhla paže. „Chceš si hrát?“

Sundal si boty.

O pět minut později jsme se váleli po plošině a on napínal svaly, aby se osvobodil z páky, kterou jsem mu nasadila předtím, než mě na helipad přirazil.

„Konečně jsem pochopil, co vás jednoho na druhém tak přitahuje,“ oznámil nám Saiman suše.

Vzhlédla jsem. Stál metr nebo dva od nás.

„Pouč nás.“ Curran se pokusil vykroutit z páky. Tak na to zapomeň.

„Oba dva berete násilí jako předehru.“

obrázek: odsud

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ach to je uuuuzasne :-D uz se nemuzu dockat az to vyjde

Unknown řekl(a)...

Já ty dva prostě zbožňuju... A Saimen popluje taky? No..., tak jestli ho Curran neuškrtí, tak budu překvapená...:D Děkuju za překlad...

Anonymní řekl(a)...

Strašně díky za překlad =D
Zbožňuju scény s Curranem a Kate...
Chtěla jsem se zeptat, jestli náhodou nevíte, kdy by měla vyjít kniha v češtině?Ještě jednou Děkuji..